חשיפה תקשורתית

חשיפה תקשורתית יכולה למנף כל עסק להצלחה!

חשיפה תקשורתית ויחסי ציבור

חשיבות פעילות יחסי הציבור, כחלק מהתמהיל השיווקי של העסק, זוכה בשנים האחרונות להכרתם של בעלי עסקים מכל הסוגים והגדלים. אם בעבר הסתייעו בשירותיהם של משרדי יחסי ציבור בעיקר ארגונים גדולים, אז כיום ניתן למצוא לא מעט משרדים שמציעים את שירותם גם לעסקים קטנים ובינוניים, לפי שיטות תגמול שונות ונוחות לכל כיס.

 

לעבודה מול תקשורת יתרונות רבים על פני פעילויות שיווק אחרות, בניהם העובדה שהמסרים השיווקיים שמתפרסמים אודות העסק במסגרת סיקור תקשורתי, נתפסים בעיני הקוראים כאובייקטיביים ואמינים יותר. בנוסף, פעילות של משרדי יחסי ציבור לא דורשת גיוס של משאבים כלכליים גדולים כמו פרסום וקידום מכירות.

 

יחד עם זאת, ליתרונות האלו יש מחיר. המסרים נתפסים כאובייקטיביים מעצם היותם מסוננים על ידי העיתונאים והתחרות על ליבו ועטו של העיתונאי נהיית יותר ויותר קשה. בנוסף, בשונה משטח מדיה שנרכש על ידי החברה במיטב כספה, סיקור תקשורתי הוא משהו שאין לחברה שליטה מלאה עליו – הן מבחינת אופי הסיקור והן מבחינת היקפו.

איך חשיפה תקשורתית יכולה לסייע לעסק שלך לצמוח ולהצליח?

אנשי מקצוע – לרוב אנשי מקצוע נאלצים להתחרות בעשרות, מאות, או אלפי קולגות שמציעים שירות דומה להחריד לאותו קהל יעד. מבלי לזלזל בשיטת ה"לקוח מביא לקוח", שכבודה במקומה מונח, ניתן לקחת את אותה שיטה צעד אחד קדימה ולדבר באותה שפה בדיוק אל קהל לקוחות פוטנציאלים גדול יותר.

 

במקום שלקוח מרוצה יספר למכריו את סיפור ההצלחה שלכם, ספרו אותו לתקשורת. קחו חלק בכתבות שמסקרות את הענף בו אתם פועלים. הביעו בפני התקשורת את דעתכם המקצועית על נושאים שקשורים לתחום העיסוק שלכם. דווחו לתקשורת על חידושים (לטוב ולרע) בענף, עיתונאים ישמחו לקבל מידע חדשותי שנוגע לתחום הסיקור שלהם וגם אם הדבר אינו נוגע לכם ישירות, תוכלו להיות מצוטטים במסגרת הכתבה כאנשי מקצוע מהתחום.

 

כל אלו ועוד, יסייעו למצב אתכם כמומחים בתחומכם ושימכם ייזכר ויעלה בראשם של לקוחותיכם הפוטנציאליים, כאשר אלו יזדקקו לאיש מקצוע בתחום העיסוק שלכם.

 

חברות – ליחסי ציבור עבור חברה נדבכים רבים, מאחר ומעצם היקף פעילותה היא יכולה ליצור לעצמה חשיפה תקשורתית במספר אפיקים. מבחינה עסקית – דווחו לתקשורת על מינויים חדשים בחברה, על שיתופי פעולה, על היקפי צמיחה של החברה, על חידושים, פיתוחים ושינויים בפעילות החברה.


מבחינה חברתית – דווחו על יוזמות חברתיות של החברה, על התרבות הארגונית וכיו"ב. צרכנות – דווחו על שירותים ומוצרים חדשים של החברה, על מבצעים והטבות שהיא מציעה ללקוחותיה. ספקו לתקשורת מידע על הענף בו פועלת החברה, סקרים, מחקרים וחידושים יסוקרו על ידי התקשורת בשמחה, תוך מתן קרדיט לחברה.

 

חשיפה באפיקים תקשורתיים שונים תסייע לחברה לנכס לעצמה מעמד של אוטוריטה בתחומה. לחשיפה זו תפקיד חשוב בהחדרת הערך המוסף של החברה לתודעת הציבור ובמיצובה כחברה מצליחה שנמצאת כל העת בצמיחה והתחדשות.

 לדעת עוד על יחסי ציבור לחץ כאן: יחסי ציבור


יחסי ציבור לכנס וליום עיון

חברות שונות מקיימות ימי עיון או כנסים למטרות שונות ומגוונות. בואו לקרוא כאן על זוית יחסי הציבור של הפקת כנס או יום עיון.

יחסי ציבור בהשוואה לפרסום

יחסי ציבור ופרסום הם שני גורמים שבעזרתם ניתן לקדם את העסק שלך לשלב טוב יותר. מדובר בשני פרמטרים הדומים במטרתם, אך שונים באופן הביצוע.

יחסי ציבור למוסדות אקדמיים

מה מוביל מוסדות אקדמיים להעסיק משרדי יחסי ציבור? מדוע יש לדאוג למיתוג המוסד ופרסומו במדיות השונות? איך יתרמו יחסי הציבור למוסד אקדמאי? כל זה ועוד נציג בפניכם במאמר הבא...לחץ כאן לקריאת המאמר.

יחסי ציבור לעסקים קטנים

כיצד ניתן להשתמש בסיוע של יחסי ציבור לעסקים קטנים בלי לפשוט את הרגל? מהי החשיבות של יחסי ציבור לעסקים אלו? למידע נוסף, לחץ כאן...

יחסי ציבור למסעדות - מיתוג מסעדות

יחסי ציבור למסעדות הינם מרכיב חיוני בהצלחת המסעדה ומיצובה אל מול הקהל הרחב והתקשורת. למאמר המלא לחץ כאן...

יחסי ציבור לחברות סטארט אפ

בעת הקמת חברת סטארט אפ מומלץ לשים דגש על חשיבותם של יחסי ציבור כחלק אינטגרלי בתוכנית העיסקית. למאמר המלא לחץ כאן...

יחסי ציבור לעורכי דין

יותר ויותר עורכי דין מבינים, כי לאותם תיקים שמונחים על שולחנם, עשוי להיות ערך תקשורתי רב וחשיפתם – עשויה לתגמל את עורכי הדין בחשיפה תקשורתית. אולם, לא אחת לחשיפה הזו השלכות שונות על לקוחותיו של עורך הדין. למאמר המלא לחץ כאן...


מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- עיצוב לוגו
- יחסי ציבור באינטרנט

חיפוש באתר




מפת האתר