כתיבה שיווקית - תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבה שיווקית - ניהול תוכן באתרי אינטרנט

כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט – זה עובד!

אין זה חשוב מה היקף המאמצים השיווקיים שלכם ברשת האינטרנט, מחוץ לאתרכם, במטרה להביא אליו גולשים – אם לא תשקיעו את המאמצים השיווקיים הנדרשים בתוך האתר. בעלי אתרי אינטרנט רבים מתאכזבים לגלות שלמרות שהשקיעו ממיטב כספם בבניית אתר נוח, בעיצוב מרשים ופעילות קידום אתרים במנועי החיפוש – הגולשים שמגיעים בהמוניהם, לא הופכים ללקוחות ולא מרבים לחזור אליו בשנית.

קיימות דרכים רבות "לפתות" גולשים להגיע אל אתר האינטרנט שלכם, כאמור, קידום במנועי חיפוש, פרסום באינטרנט, יחסי ציבור ועוד. חשוב לזכור: יצירת תנועת גולשים באתר האינטרנט, היא רק חלק מהמשימה. בסופו של יום, מטרת האתר הנה לשווק את המוצר, או השירות שאתם מציעים ואם הוא כושל במשימה זו, הגיע הזמן לבדק בית.

ברוב מערכות ניהול האתרים, קיימים כלים סטטיסטיים המאפשרים לבעל האתר לבדוק מה מספר הגולשים שנכנס לאתר, מאיפה הם מגיעים, אם הם מגיעים ממנועי חיפוש – אז אילו ביטויי חיפוש מובילים אותם אליכם, כמה כניסות מתבצעות בכל עמוד באתר האינטרנט שלכם ומה היחס בין מספר המבקרים באתר, לבין מספר הפניות אליכם. אם התשובות לשאלות הללו אינן תואמות את היעדים השיווקיים שלכם, ראוי לבחון את התוכן באתר האינטרנט ולחשוב כיצד לשפרו.

תוכן איכותי לאתרי אינטרנט

אתר אינטרנט איכותי שמושך גולשים לבקר בו ומצליח להניע לפעולה ולמכור, הוא אתר אינטרנט עם תוכן שיווקי ומעניין. בניית תוכן כזה, הנה מיומנות הדורשת ידע, ניסיון והיכרות מעמיקה עם תחום השיווק באינטרנט. כישורי כתיבה אינם הפונקציה היחידה פה וחשוב לדעת כיצד לפנות לגולשים, בצורה שתגרום להם להפוך מגולשים, ללקוחות.

ראשית, חשוב להגדיר את אופי האתר, מטרותיו וקהל הגולשים שמגיע אליו. זכרו שעמוד הבית של אתר האינטרנט הנו השער הראשי לאתר ודרכו יעברו כל הגולשים שמגיעים אליכם, לפני שימשיכו אל העמודים הפנימיים. חשוב מאוד שהתוכן בו יהיה מעניין, קולע, מסקרן, מוכר וכזה שמזמין גולשים להמשיך לשוטט באתרכם.

אף אחד לא רוצה להשאיר את מערך המכירות שלו ליד המזל, גם אתם לא צריכים. באמצעות הכוונה והבלטה תוכלו לכוון גולשים אל אותם עמודי האינטרנט באתר, שחשוב לכם לחשוף בפניהם. נסו לבחור מספר עמודים כאלו, בנו גישה נוחה אליהם באמצעות הפניות מכל העמודים האחרים באתר.

לעולם אל תסיימו טקסט בלי הפניה לעמוד אחר באתר, שעוסק בנושא משיק, או מאפשר ליצור עימכם קשר. נסו לתאר את ההפניות (הקישורים) מעמוד לעמוד במילים המדויקות ביותר שניתן, כך שגולש ידע בדיוק מדוע עליו ללחוץ על ההפניה ולהמשיך במסלול שהתוויתם לו.

כותבים מקצועיים ומומחי שיווק באינטרנט לשירותכם:

  • כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט

  • עריכת תוכן לצרכי קידום אתרים

  • בניית מסלול גלישה יעיל בתוך האתר

ניהול תוכן באתרי אינטרנט

חשוב מאוד שבאתר האינטרנט שלכם יהיה תוכן עדכני, מתחדש ורלוונטי. אין דבר מאכזב יותר מלבזבז זמן גלישה יקר בקריאת טקסט, רק בכדי לגלות שהוא אינו עדכני, אינו רלוונטי ואין בו ערך. גולש שיפגוש טקסט כזה, לא ישוב לבקר באתרכם וודאי שלא יתרשם מכם לטובה.

נסו לשמור על אופן אחיד בו מוצגים התכנים ומקמו אותם באתר בצורה הגיונית, שתאפשר התמצאות מהירה וקלה. היו אינפורמטיביים, אל תמרחו דפים ארוכים במלל שחוזר על עצמו ואינו מחדש דבר, אך מאידך – את תתמצתו ואל תקצרו כאשר יש לכם משהו מעניין להעביר לגולש. אל תרבו להשתמש בסוגריים, אם זה לא מספיק חשוב בכדי להיכתב מחוץ לסוגריים – אל תכתבו את זה.

אתר האינטרנט שלכם אינו שטח פרסום ואינכם משלמים עבור כל מילה נוספת שתשימו בו, כתבו ברור ורהוט, אל תחסכו במילים תוך שימוש בראשי תיבות, קיצורים וכדומה. גולשים שמגיעים לאתר שלכם, בוחרים להיחשף אליו, בשונה מצופי טלוויזיה שלא בקשו ולא רצו לצפות בתשדיר הפרסומת. הם מגיעים לאתר שלכם בחיפוש אחר מידע – תנו להם אותו.

כתיבה שיווקית מקצועית, שמצליחה לעורר עניין ולהדגיש את הערך המוסף שאתם מציעים ללקוחותיכם, תגרום להיקף הפניות אליכם לגדול באופן משמעותי ותזניק את המכירות. חושבים שאתם ערוכים לזה? יש לנו בדיוק את הכלים הדרושים לכם.

רוצים לדעת איך האתר שלכם הופך לאתר שמוכר? פנו אלינו: יצירת קשר





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- מיתוג
- יחסי ציבור באינטרנט
- חשיפה תקשורתית
- עיצוב לוגו
- תדמית באינטרנט
- כתיבת תוכן

חיפוש באתר




מפת האתר