קמפיין יחסי ציבור לגלעד שליט

יחסי ציבור באינטרנט - גם אני מחכה לגלעד

מסע יחסי ציבור להחזרת גלעד שליט

גם אתם הופתעתם כאשר גלעד שליט שלח לכם בקשת חברות בפייסבוק, הגיב על בלוגים שלכם בקפה The Marker ופתח דיון בקהילת אמהות חד הוריות? חברת ARC אינטראקטיב יזמה מהלך יחסי ציבור, במסגרתו נקראו גולשים ברשתות חברתיות להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בתמונתו של גלעד שליט, תחתיה הכיתוב: "גם אני מחכה לגלעד".

מסע יחסי הציבור הזה, לא פסח גם על אתרי היכרויות כמו Jdate, שם ניתן למצוא את תמונתי של גלעד שליט לצד שמות משתמש כמו "חיננית 84", תחתיהם כיתובים אופייניים כמו – בחורה נאה, מעוניינת במערכת יחסים רצינית ואוהבת.

לצד הירתמותם של גולשים רבים למאבק, היו גם מתנגדים לקמפיין יחסי ציבור לגלעד שליט, שטענו כי הדרך חוטאת למטרה ובמקום ליצור בקרב גולשים זיקה אישית כלפי המאבק להחזרת החייל החטוף, קמפיין יחסי ציבור מסוג זה עלול להגחיך את כל הרעיון.

יחסי ציבור באינטרנט – איך זה עובד?

במסגרת קמפיין יחסי הציבור להחזרת החייל החטוף, עלה לאוויר הרשת האתר: www.giladshalit.co.il בו ניתן להוריד את תמונתו של שליט ולשמוע הקלטה שלו מדבר מהשבי. ARC אינטראקטיב בנתה את הקמפיין בהתנדבות וכפי שמשרדי פרסום רבים נוהגים לעשות, לאחר בניית קמפיין פרו בונו, שלחה הודעה לעיתונות בנושא הצלחת הקמפיין.

מה שצרם לרבים, הוא שלפי אותה הודעה, חברת ARC דאגה לעשות יחסי ציבור גם לעצמה, על ידי הצגת נתונים מאוד מרשימים בדבר הצלחתו. לצד כלי תקשורת שמיהרו לדווח על 100,000 גולשים שהחליפו את תמונתם, כפי שנטען בהודעה לעיתונות, היו שתהו, כיצד נבדק הנושא ומהיכן המסקנה שמדובר ב – 100,000 ולא פחות.

לחדשות נוספות בתחום התקשורת לחץ כאן: חדשות תקשורת





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- בלוגים
- עיצוב לוגו
- יחסי ציבור באינטרנט
- משרדי יחסי ציבור
- חדשות יחסי ציבור
- יחסי ציבור לעורכי דין

חיפוש באתר




מפת האתר