פרסום באינטרנט - קמפיין מקורי באתר מקושרים

איך יוצרים פרסום מקורי באינטרנט?

פרסום מקורי ומעניין באינטרנט

לאחרונה עלה קמפיין פרסום באינטרנט של קר ויז'ן - רשת הסרת משקפיים בלייזר. הקמפיין עלה באתר "מקושרים", הוא יימשך כחודש ימים ועלותו כ – 60 אלף דולר. באתר מקושרים מעריכים כי מספר המנויים נע סביב 600,000 גולשים ומטרתו של קמפיין פרסום זה, היא פנייה הומוריסטית וייחודית אל גולשי האתר.

באתר עמודי פרופיל לגולשים, בהם מופיעה בין השאר תמונתם. כאשר אחד הגולשים נכנס לפרופיל של חבר אחר באתר, תמונתו מופיעה מטושטשת ויש ללחוץ עליה, על מנת לראותה בבירור. ברגע הלחיצה על התמונה, עולה בפני הגולש חלונית קטנה ובה התנצלות על הטשטוש והפלישה לכרטיס וכן הצעה להטבה ייחודית בביצוע ניתוח לייזר להסרת משקפיים. הטבה זו מיועדת לגולשי האתר בלבד.

לפני עלייה קמפיין הפרסום, ריקי מנצר, מנכ"לית רשת המרפאות, חששה מתגובות הגולשים, כי מדובר במידה מסוימת של פלישה לתחומם. אולם הקמפיין הוכיח עצמו כיעיל והצליח להגדיל משמעותית את מספר הפניות אל רשת המרפאות ונראה כי לגולשים יש לא מעט חוש הומור.

פרסום באינטרנט

רשת האינטרנט מאפשרת פלטפורמות מאוד מגוונות לפרסום באמצעותה. כל מפרסם שואף ליצור פרסומת שתעביר לקהל היעד את המסר הישיר והמדויק ביותר, אך גם בדרך מקורית שתלכוד את ליבו וכיסו. מדובר במשימה לא פשוטה, שכן גולשי אינטרנט נחשפים לכמויות אדירות של מסרים פרסומיים בעת הגלישה ומאוד קשה ליצור פרסום שיאפשר להתבלט.

נראה כי הצלחת קמפיין הפרסום של רשת המרפאות להסרת משקפיים, נובעת דווקא מהפנייה אל הפלטפורמה הלא שגרתית. השאיפה להבדיל את עצמם מכל מפרסמי ה"באנרים" באתרי האינטרנט הגדולים, או המודעות במנועי החיפוש, הוכיחה עצמה כנכונה. יתכן שהיקף החשיפה לו זכו המפרסמים במקרה הזה, הוא מצומצם יותר, אך נראה כי קמפיין הפרסום הצליח לייצר השפעה משמעותית על קהל הגולשים שנחשף אליו.

למידע על יחסי ציבור באינטרנט לחץ כאן: יחסי ציבור באינטרנט





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- עיצוב לוגו
- כתיבה שיווקית
- חדשות תקשורת
- משרדי יחסי ציבור
- יחסי ציבור לעורכי דין
- יחסי ציבור באינטרנט

חיפוש באתר




מפת האתר