התקשורת הישראלית - חשיפה לכלי תקשורת במגזרים שונים

חשיפה לכלי התקשורת הישראלית

התקשורת הישראלית – היחס  אל כלי תקשורת שונים

כאשר משרדי יחסי ציבור מעוניינים ליצר חשיפה תקשורתית עבור לקוחותיהם, בפני ציבור רחב וכללי, הם ישאפו לחשיפה בכלי התקשורת בעלי שיעור החשיפה הגבוה ביותר. אולם, לא אחת, לקוחות מעוניינים בחשיפה בפני אוכלוסיות ספציפיות ובמקרים אלו, משרד יחסי ציבור חייב לדעת כיצד לפנות אל אותן אוכלוסיות ומה העדפותיהן בכל הנוגע אל התקשורת הישראלית.

בסקר שנערך בקרב 400 נשאלים מהאוכלוסיה הישראלית הוותיקה, 200 מעולי חבר העמים ו – 200 מהמגזר הערבי, נבדק היחס של האוכלוסיות שונות לכלי תקשורת ישראלים. מהסקר עולה כי במגזר הערבי, חשיפה בשיעור של 36% לעיתוני דפוס בשפה העברית, בקרב עולים מחבר העמים שיעור החשיפה הוא 20%.

מאידך, עולים מחבר העמים מרבים להאזין לתשדירי רדיו ושיעור החשיפה בקרב ציבור זה, לתחנות רדיו המשדרות בשפה העברית הוא 34%. במגזר הערבי, שיעור החשיפה לתשדירי רדיו בעברית הוא 15% ורוב הערבים הישראלים מעדיפים להאזין לתחנות רדיו המשדרות בשפה הערבית.

התקשורת הישראלית – יחס לטלוויזיה ישראלית במגזר הערבי

עוד עולה מנתוני הסקר כי 61% מהנשאלים במגזר הערבי, כלל לא צופים בערוצי הטלוויזיה בשפה העברית וכי לדעתם, נוכחות רבה יותר של אזרחים ערבים בתוכניות הטלוויזיה, תגרום להם להיות פתוחים יותר לצפייה בתחנות הטלוויזיה שמשדרות בשפה העברית.

בשאלה שהופנתה לכלל הנשאלים, מהמגזר הערבי, עולי חבר העמים והישראלים הוותיקים, נשאלו משתתפי הסקר בדבר היחס של התקשורת הישראלית אל בני מיעוטים. רובם המכריע מוצא כי התקשורת הישראלית גרועה מאוד בכל הנוגע לייצוג בני מיעוטים.

להתעדכן בכל החדשות החמות בתחום התקשורת, לחץ כאן: חדשות תקשורת





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- משרדי יחסי ציבור
- יחסי ציבור לעורכי דין
- יחסי ציבור באינטרנט
- עיצוב לוגו
- כתיבה שיווקית
- חדשות יחסי ציבור

חיפוש באתר




מפת האתר