כלכליסט יוצא לאור - עיתון כלכלי חדש

כלכליסט, מבית ידיעות אחרונות הופץ לראשונה הבוקר

כלכליסט – הגיליון הראשון יוצא לאור

"המיזם" של ידיעות אחרונות, שבמשך חודשים ארוכים אף לא היה לו שם, כך הוא כונה – "המיזם", ראה הבוקר אור לראשונה, לאחר שמזה שבועות ארוכים מובטחת צאתו לאור, אך בכל פעם נידחת מסיבות שונות.

כפי שמסבירים המו"ל יואל אסתרון ועורכת העיתון גלית חמי, מטרתם היא לחבר את הציבור הישראלי ואת קהל הקוראים לנושאים כלכליים וצרכניים. הם זיהו כי התקשורת הכלכלית בארץ פונה לרוב אל קהל ה"מקצוענים" ומעוררת רתיעה רבה בקרב מי שאינו בקיא באופציות ואג"חים.

יחסי ציבור ופרסום

לאחרונה ניתן לזהות מגמה דומה בקמפיינים הפרסומיים של הבנקים וגופים פיננסיים אחרים, השואפים להפנות את הפרסום אל הציבור הרחב, בשפה פשוטה וידידותית. לצד הערך המוסף לקהל הקוראים, בייחוד אלו שעד כה נרתעו מעיתונות כלכלית, העיתון עשוי להוות פלטפורמת פרסום ויחסי ציבור נפלאה עבור אותם גופים.   

כלכליסט - איך בנוי העיתון?

כלכליסט הוא עיתון יומי, שמורכב מארבעה חלקים. החלק הראשון עוסק בסיקור חדשותי, אודות חדשות כלכליות, הן בארץ והן בעולם. בנוסף, ניתן למצוא בו פרשנויות ותחקירים שונים בתחומי כלכלה וצרכנות.

החלק השני בנוי ממדורים שונים ובעל אופי מגזיני יותר. התחומים המסוקרים בו הם תחום הפרסום, השיווק והמדיה, שיכון, בנייה, תשתיות ונדל"ן, תחום ההיי – טק על כל גווניו, תחום הרכב והתחבורה, התחום המשפטי והספורט.

חלקו השלישי של העיתון מוקדש לסקירת ההתרחשויות בבורסת תל אביב ובבורסות אחרות בעולם, בו ניתוחים, הסברים, פרשנויות וראיונות עם מומחים שונים בתחום שוק ההון.

החלק הרביעי עוסק בנושאי תרבות, פנאי ואיכות חיים, בדגש על פנייה לקהל קוראים קרייריסטי ועסוק, תוך ניסיון להעניק מידע שימושי לניהול חיים נוחים, מספקים ועשירים יותר.

זה הזמן להתעדכן בכל מה שחם בתקשורת ויחסי ציבור, לחץ כאן: חדשות תקשורת





מאמרים אחרונים

קישורים
- משבר תקשורת
- יחסי ציבור
- יחסי ציבור באינטרנט
- חשיפה תקשורתית
- יחסי ציבור לעורכי דין
- עיצוב לוגו
- עיתונות

חיפוש באתר




מפת האתר