קמפיין תקשורתי סביב יום הלב הבינלאומי

קמפיין תקשורתי סביב יום הלב הבינלאומי

ב - 30 לספטמבר יתקיים יום הלב הבינלאומי, את הקמפיין התקשורתי שמתנהל במהלך חודש ספטמבר מנהל המשרד "ספין – מעצבי דעת קהל".

מחלות לב הן גורם התמותה מספר 1 בעולם, כך אומרים באיגוד הקרדיולוגי, מטרת יום הלב הבינלאומי והקמפיין התקשורתי סביבו היא העלאת המודעות לנושא.

לדברי אסף לוין, מבעלי ספין: "אני מוצא באתגר הזה שליחות אישית שלי, ושל חברת ספין – מעצבי דעת קהל, לנטוע את זרעי המודעות, במטרה להוביל לירידה באחוזי התמותה ממחלות לב בישראל."





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור

חיפוש באתר




מפת האתר