מהו מיתוג אישי וכיצד תוכלו למתג את עצמכם?מיתוג אישי וניהול תדמית באינטרנטהמונח "מותג" הנו מונח מעולם השיווק המורכב מצמד המילים: "מוצר" ו"תג" והוא מתאר את עמדת הציבור כלפי מוצר מסוים, הערכים המיוחסים לו, הרגשות והציפיות שהוא מעורר וכיוצא באלו. ניתן לאפיין מותגים באמצעות סממנים חיצוניים שונים, כמו עיצוב לוגו, סלוגן, שם ועוד. בעבר, מיתוג היה מונח שהתייחס אל מוצרים בלבד, אך כיום ניתן לראות שתחת אותה המטריה מתפתחים תחומים נוספים כמו ניהול תדמית, מיתוג אישי וזהות תאגידית. במאמר זה נרכז את כל המידע אודות היבטים שונים של ניהול תדמית ובניית מותגים ברשת האינטרנט. מיתוג באינטרנטאו בשפה המקצועית – eBrand הנו תהליך שחשיבותו עולה ככל שרשת האינטרנט גדלה ותופסת מקום מרכזי יותר בחיינו. בניסיון להימנע משימוש בביטויים מאוסים, כמו "אם אתה לא שם – אתה לא קיים", נאמר רק שהרשת הנה מקור המידע הגדול ביותר אליו נחשף האדם והיא מציעה כלים מעולים לבניית תהליכי מיתוג, לחיזוק ערכי המותג, טיפוח מודעות והשרשת זיקה אישית של קהל היעד כלפי המוצר או התאגיד. כל אחד חולם להיות מותגעם ההכרה בחשיבותו של מיתוג מקצועי בכל הנוגע לזהות התאגיד והמוצרים, ניתן לראות בשנים האחרונות שצמח לו תחום חדש ומשגשג – מיתוג אישי וניהול תדמית באינטרנט. מדובר בתהליך שמטרתו להפוך אדם, איש עסקים, בעל מקצוע או מנהל בכיר בחברה למותג בפני עצמו, תוך בניית תדמית חיובית ורושם נכון. פרופיל אישי או עסקי ברשתאחד הרכיבים החשובים ביותר בתהליך של ניהול תדמית אישית, הוא בנייה נכונה וחשיפה של פרופילים אישיים ועסקיים באינטרנט. קיימים אתרים רבים ברשת שמטרתם היא להעניק פלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים, שיתופי פעולה וקשרים אישיים. בלוגים – כלי לניהול תדמית ומיתוג אישיבלוג הוא כלי נהדר לחיזוק המוניטין המקצועי שלכם, ניתן לפרסם בו מאמרים שונים על תחום עיסוקכם, חדשות מהענף, מידע אודותיכם ואודות השירותים והמוצרים שמציע העסק. בלוג יכול לשמש כיומן מקצועי של הכותב ולסייע בתהליך מיתוג אישי. למידע נוסף על תהליכי מיתוג באינטרנט ובכלל, לחץ כאן: מיתוגלמידע נוסף על ניהול התדמית ויצירת קשרים באינטרנט, לחץ כאן: נטוורקינג |