היקף ההוצאות על פרסום מראה שהעתיד באינטרנט

לצד הירידה בהיקף ההוצאות על פרסום בארה"ב, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח

ידיעה שהתפרסמה ב – The Marker מראה כי עם התפתחות אפשרויות הפרסום באינטרנט חלות תמורות רבות בענף הפרסום כולו. מנתונים ראשוניים של חברת נילס מוניטור – פלוס: בארה"ב חלה ירידה של 0.5% בהיקף ההוצאות על פרסום במחצית הראשונה של השנה, זאת לעומת תקופה מקבילה אשתקד. הוצאות אלו הסתכמו ב – 65.8 מיליארד דולר. יחד עם זאת, נראה שהעתיד באינטרנט והוצאות הפרסום באינטרנט דווקא זינקו ב – 23.6%.




מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- תקשורת ואינטרנט

חיפוש באתר




מפת האתר