האריה השואג 2008 - יחסי ציבור ודוברות

תחרות האריה השואג 2008 של איגוד יחסי הציבור

יחסי ציבור ודוברות – תחרות האריה השואג 2008

מידי שנה, נערכת תחרות האריה השואג, על ידי האיגוד הישראלי לדוברות ויחסי ציבור. במסגרת תחרות האריה השואג, נבחרים על ידי חבר השופטים קמפיינים מצטיינים שנוהלו במהלך השנה. תחרות האריה השואד של שנת 2008 תתקיים ביום 11/7, באולם הקאמרי, חבר השופטים ימנה אנשי תקשורת, אקדמיה, יחסי ציבור ודוברות. אבל רגע לפני, בואו נזכר בקמפיינים שקטפו את התהילה בשנה שעברה.

הזוכים בפרסי האריה השואג 2007

כקמפיין השנה, נבחר קמפיין יחסי ציבור של הסוכנות היהודית – "30 שנה לעלייה מאתיופיה". בתחום יחסים בינלאומיים, את המקום הראשון לקח משרד יחסי ציבור "אורית תקשורת בינלאומית", עבור קמפיין בינלאומי למיצוב ומיתוג מוצרי פלסן – סאסא. ציון לשבח קיבל קמפיין 70 שנה לתזמורת הפילהרמונית בישראל, שנוהל על ידי משרד דליה מרוז.

בתחום הבריאות (יחסי ציבור לרופאים, מרכזים רפואיים ושירותי בריאות), במקום הראשון זכה המרכז הרפואי איכילוב, עם קמפיין מאבק נגד זיהומים הנרכשים בבתי חולים. ציון לשבח קיבל משרדו של עמירם פליישר, עבור מיתוג פוליסת ביטוח הראל למטיילים, באמצעות קמפיין חילוץ מטיילים ישראלים שאבדו בצ'ילה.

בתחום הצרכנות, המקום הראשון ניתן לקמפיין ההשקה של Windows Vista ו - Office 2007 למגזר העסקי, הקמפיין נוהל על ידי גיתם וחברת מיקרוסופט ישראל. במקום השני זכה משרד פרסום ויחסי ציבור – חצב דה ויט פרסומאים, של מוריה דה ויט, עבור קמפיין לכפר הנופש "האון".

בתחום יחסי ציבור למגזר השלישי, זכה בתחרות האריה השואג קמפיין של מכון "תודעה", שמטרתו הייתה מהפך תודעתי סביב תופעת הזנות. בתחום איכות הסביבה זכה "טיימינג קמפיינים תקשורתיים", עם קמפיין "הולכים על חוף נקי".

לחץ כאן להתעדכן בכל החדשות החמות בתחום התקשורת: חדשות תקשורת





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- חדשות
- יחסי ציבור באינטרנט
- עיצוב לוגו
- יחסי ציבור לעורכי דין
- כתיבה שיווקית
- מיתוג

חיפוש באתר




מפת האתר