תקציב יחסי ציבור של עיריית אילת

קמפיין יחסי ציבור של עיריית אילת

מסע יחסי ציבור לעיר אילת

בכתבתה של רחלי אבידוב, מ"ערב ערב באילת", מועלות שאלות רבות הנוגעות לאופן בו עיריית אילת, לאחר שאל התקציב שיועד לכיסוי קמפיין יחסי ציבור לכנס 'עיר ללא אלימות', התווסף תקציב נוסף, לצרכי קמפיין יחסי ציבור סביב "חוק אילת".

אז כיצד מתקבלות בעירייה החלטות הנוגעות לצרכים 'תדמיתיים' והתקציבים הנדרשים להם? לעיתים בדרכים שנויות במחלוקת. לפי כתבתה של רחל אבידוב, גם בתקציב הפרסום של עיריית אילת, לשנת 2008, חלה עלייה דרמטית. בנוסף, הוקם לאחרונה פורטל עירוני שבפיתוחו הושקעו סכומי כסף בלתי מבוטלים ותחזוקתו דרשה הוספת משרה למנהל האתר.

יחסי ציבור בשנת בחירות

הקמפיין האחרון, שינוהל על ידי ארד תקשורת, סביב "חוק אילת", העלה התנגדויות רבות באופוזיציה ולא ברור למתנגדים כיצד העירייה מוציאה 5,000 דולר בחודש, עבור ניהול הקמפיין, מבלי שהמועצה העירונית אשרה את התקציב. בנוסף, לא ברור להם מדוע משרד יחסי ציבור נבחר על ידי העירייה, מבלי שחברי הפורום התיירותי, או חברי המועצה, היו מעוברים בבחירה.

ההחלטה להתקשר עם אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים והמובילים בארץ, בעיצומה של שנת בחירות, גרמה לגבות רבות להתרומם. אולם, לפי הסברה של דוברת העירייה, תקציב זה הכרחי וההחלטה עליו התקבלה עוד באוקטובר 2007, בפורום שהוקם לטובת העניין והורכב מנציגי העירייה, לשכת המסחר, מנהלי אטרקציות שונות בעיר, מנהלת תיירות הים האדום ומלונאים בכירים.

לחץ כאן להתעדכן בחדשות מעולם התקשורת ויחסי הציבור: חדשות תקשורת





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- עיצוב לוגו
- יחסי ציבור באינטרנט
- יחסי ציבור לעורכי דין
- חדשות יחסי ציבור
- חדשות תקשורת

חיפוש באתר




מפת האתר