הזוכים בתחרות יחסי ציבור - האריה השואג 2008

האריה השואג 2008 - הקמפיינים המוצלחים של השנה

עמירם פלישר ודבי תקשורת חולקים פרס ראשון

במסגרת תחרות האריה השואג של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, הקמפיינים שנבחרו לקמפיינים הטובים ביותר בתחום יחסי ציבור, לשנת 2007 הם: מיתוג בית ההשקעות "פסגות" על ידי עמירם פליישר יחסי ציבור והשקת פרויקט BETTER PLACE בישראל, על ידי משרד יחסי ציבור דבי תקשורת.

בחירת שתי העבודות שחולקות את הפרס בניהן, התבצעה משום שחבר השופטים החליט כי שתיהן באותה רמה. את הזכייה של דבי תקשורת, עבור השקת פרויקט BETTER PLACE בישראל, נימקו השופטים בכך שזהו אתגר משמעותי – להחדיר קונספט צרכני חדש כאשר אין מוצר למכירה מיידית. לדברי השופטים, נבנתה תוכנית עבודה ונעשה שימוש אופטימאלי בנכסי המשרד.

את הבחירה בתהליך המיתוג של פסגות בית השקעות, על ידי עמירת פליישר יחסי ציבור, נימקו השופטים בכך שבשוק מאוד תחרותי, השכיר משרדו של פליישר להדגיש דווקא את ההון האנושי של פסגות, את מקצוענותם ומומחיותם של מנהלי החברה ולהציג אותם הן בפני יועצי השקעות והן בפני התקשורת הכלכלית.

לחדשות נוספות בתחום יחסי ציבור לחץ כאן: חדשות יחסי ציבור

 





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- יחסי ציבור באינטרנט
- יחסי ציבור לעורכי דין
- חדשות
- עיצוב לוגו
- כתיבה שיווקית

חיפוש באתר




מפת האתר