תקציב יחסי ציבור של העין השלישית

חדשות יחסי ציבור - התקציב של העין השלישית עובר דירה

תחרות בתחום האופנה בניהול יחסי ציבור

יחסי ציבור בתחום האופנה, בדומה ליחסי ציבור בתחומים נוספים, הוא תחום תחרותי ומתקיים במספר מדיות, בניהם טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ועוד. רשת האופנה העין השלישית לא שונה משאר רשתות האופנה המנסות להגיע לקהל רחב יותר ולשווק את מוצריה הייחודיים.

כמו רשתות אופנה אחרות, משתמשת הרשת בשירותיהם של משרדי יחסי ציבור כבר מספר שנים, משרדים המנהלים את תקציב יחסי הציבור של החברה.

לקראת השקת הקולקציה החדשה, קולקציית סתיו חורף 2008-2009, בין השאר במטרה ליצור חשיפה תקשורתית, העבירה הרשת את התקציב המיועד לרשות יחסי ציבור שלה לניהול "איס תקשורת ויחסי ציבור" . רשת האופנה יוצרת ביגוד עכשווי וצבעוני ואביזרי אופנה עבור הקהל הנשי, הביגוד כולל פריטי אופנה אתניים בסגנון יום יומי שיקי ומעניקה פתרונות לבוש לאירועים שונים ומגוונים בחיינו.

מי היא רשת העין השלישית?

כאמור, לאחרונה הרשת צילמה בהצלחה את העונה הקרובה, קולקציית סתיו חורף 2008-09, והשתמשה בפרזנטורית וורה ליכטס. למותג אופנת העין השלישית מספר סניפים ברחבי הארץ, עשרות נקודות מכירה וכמובן חנות הדגל הממוקמת כיום ברחוב שינקין בתל אביב. חנות הדגל מכילה שלושה מפלסים ומעוצבת, בדומה למותג, בקונספט "התחכום שבפשטות".

לחדשות נוספות בתחום יחסי ציבור ותקשורת,

לחץ כאן: חדשות יחסי ציבור





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור באינטרנט
- יחסי ציבור לעורכי דין
- יחסי ציבור לעמותות
- מיתוג
- מיתוג אישי
- חשיפה תקשורתית
- עיצוב לוגו

חיפוש באתר




מפת האתר