טיב טעם vs כלבוטק - סיבוב שני - go

טיב טעם vs כלבוטק - סיבוב שני - go

נראה שהפעם רשת טיב טעם לא מתכוונת להתנצל ולשתוק וב"גלובס" מדווחים שהרשת פותחת בימים אלו חזית חדשה נגד רפי גינת וכלבוטק. טיב טעם משיקה בלוג בשם "הסיפור האמיתי" ומתחייבת כי בכירי הרשת יעלו לבלוג עדכונים שוטפים. הבלוג הוקם ומופעל על ידי חברת יחסי הציבור המקוונים "בלינק". אין לדעת כיצד יסתיים המאבק וכמה כסף יעלה רפי גינת הפעם לבעלי הרשת, אך בינתיים מניית טיב טעם צונחת ב – 2.68%.

 

מתוך הבלוג של הרשת:

"איננו יודעים עדיין לאן תתגלגל הפרשה. אנו מתכוונים להיאבק בכל אמצעי העומד לרשותנו על מנת להציג את האמת. מטבע הדברים אין לנו את הכוח העומד לרשות כלבוטק באמצעות הפלטפורמה של ערוץ 2 בה הוא יכול לפנות לציבור בזמן שידור אינסופי העומד לרשותו.

מנגד אנו נעמיד את הבלוג הזה כמדיה בה נוכל לדבר איתכם באופן ישיר ופתוח. כאן נביא בפניכם ונחשוף את הפרטים שלדעתנו מספרים את הסיפור האמיתי. אנחנו נשמח
מאוד לשמוע את דעתכם, אתם מוזמנים להגיב כאן לשאול כל שאלה, ולהציג כל עמדה, גם אם היא שונה משלנו."

"טיב טעם לקחו את עניין השקיפות וניהול הדיאלוג עם הצרכנים והגולשים צעד אחד קדימה", מסביר שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק, "כיום הבלוג בתחילת דרכו ויהיו בו חומרים מעניינים נוספים, בהם נחשפת הנהלת טיב טעם עוד יותר. מדובר בשימוש חכם מאוד באינטרנט והבנה של המדיום. יחסי ציבור ושיווק באינטרנט בעידן ה - WEB2.0 שונים מאוד ומבוססים על שיחה עם הגולשים."

"בלינק" מתמחה בפעילות מסוג זה, אך זהו המשבר הראשון בו מטפלת החברה. אין ספק שהאסטרטגיה מעניינת וימים יגידו מה מידת האפקטיביות שלה.





מאמרים אחרונים

קישורים
- יחסי ציבור
- אינטרנט ותקשורת

חיפוש באתר




מפת האתר